
انان که خرده میگیرند بر من انان که گفتند دلش شکستچطور است کهxa0 میخندد حکما روزی خواهند چشید طعم تلخ خنده در پس اشک فراموش نخواهند کرد لبخند و اشک همه اش فانیست همه دنیایی که دل بسته اند همه حکم هایی که میدهند همه و همه فانیست آزیتاسمواتی|+| نوشته شده توسط ازیتا سمواتی در دوشنبه بیست و دوم شهریور ۱۳۹۵ xa0| ...
ادامه مطلب
انان که خرده میگیرند بر من انان که گفتند دلش شکستچطور است کهxa0 میخندد حکما روزی خواهند چشید طعم تلخ خنده در پس اشک فراموش نخواهند کرد لبخند و اشک همه اش فانیست همه دنیایی که دل بسته اند همه حکم هایی که میدهند همه و همه فانیست آزیتاسمواتی...
ادامه مطلب